Friday, January 4, 2013

YOU'LL BE MINE.

assalamualaikum semua.

meet again. ekceli tersangatlah bosan sebab dok sorang sorang kat rumah ni. mak ayah balik kampung kejap, oh my sis tidak pulang lagi ke rumah jadi tinggallah anak dara ini berseorangan. seronok jugak kalau ade teman borak tido kat rumah ni. sunyi rumah ni. tula mase dulu gaduh gaduh kan dgn akak sekarang mulalah sunyi, gaduh gaduh manja aja bukk! hihi .sejak akak aku dah kahwin ni, aku sorang je lah tinggal kat rumah since sis aku yg 2 orang lagi ade KL kerja, wohooo. jadi anak emas. ohsemm boleh conquer makanan semua! haha. *kuat makangg*

ohh.. dah masuk tahun baru kan. kejap je mase berlalu. dari umur 20 rupanya dah naik satu tangga dah sekarang. alahai tua dah aku.. haha. okay back to topic, since ni dah masuk tahun baru. well , aku macam rasa nak tukar benda baru lah. alahai seronoknya ayat kan. mana nak cekau duit ni. eh eh, know this word "cekau"? orang pahang meme selalu cakap word ni. hehe.

hari tu aku ade termimpikan. amboi sampai termimpi kan, over sangat amieza ahmad ni. hehe. aku mimpi yang aku dapat note II. alahai. betul ke ni? *ayat dalam mimpi la* hehe. mana tahu betul betul dapat kan.

tengok tajuk tu macam nak cerita pasal cinta je kan, tapi aku cerita pasal benda lain. well, cerita cinta lain kali ye. banyak dah isi ni. tinggal nak buat ayat je. oh ohh.. 

Samsung galaxy note II


indah namamu, begitu juga rupamu. bila mahu jadi milikku? hehe. aku sebenarnya dah lama sangat mengidam nak beli note II ni since aku study kat Dungun lagi. dulu ingat nak angkut note je, but bile dapat tau ade yang latest, ehem.. rasanya macam nak angkut yang lagi latest je. wohoiii. seronok kan berangan? hehe.in sha Allah. mana tahu tup tup dalam bulan ni aku pakai phone ni. bolehh eksyen dengan kakak aku tuu. ngade much! *ayat mintak high five* hehe.




tada ! cantik kan? aku sangatlah tertarik pasalnya note II ni dia wide screen. so kalau nak search pasal info ke nak online ke nampak sikit perkataan tu since rabun aku dah naik sekarang ni. *cari alasan jee kan nak beli* hehe. eh mana tauuu? lagipun this phone banyak function. for those yang suka keep data in phone, so better amek phone ni sebab boleh letak banyak banyak pun kan. I mean kalau lecturer suruh salin notes ke, tak perlu susah susah nak keluar buku, just typing in this phone. lagipun this phone camera nya boleh tahan,  8MP. okay la. aku tak terlalu focus dengan camera nya since aku ni gune camera phone pun jarang jarang je. hehe. jenis aku ni nak semua besar so phone yang sekarang ni besar jugak, tapi tak cukup besar untuk aku yang besar ni. ops. haha. kutuk diri sendiri pulak kan. 

kalau nak tengok video pasal phone ni. tekan sini. SAMSUNG GALAXY NOTE II . it was awesomee. you'll be mine, SGNII :)

aku nak cerita lebih pasal phone ni pun aku tak gheti bahasa IT ni. hehe. kalau ada sesiapa yang dah pakai phone ni boleh lah share opinion kat sini ya. mana tahu ada yang lagi better dari ni ke kan? hehe. jangan segan segan nak komen tauu. do appreciate your opinions. 

okay, aku rasa sampai sini saje lah. nak tengok running man pulak kat tv. hehe. ohh gary waiting ! ok, see you again,guys. do visit my blog again and again yaaa. take care semua.


assalamualaikum. 





No comments:

Post a Comment