Wednesday, January 2, 2013

ONLINE SHOPPING

assalamualaikum semua.

hi.lame pulak rase tak update belog. well. ari tu busy settle wedding my sis. nak update pasal wedding ari tu pun tak cukup gambar. ade sikit je, dari phone mr.AF dengan nikon Kak Dya. ni tengah tunggu full version punya pictas. yay. nanti kita checkidaut ya. sekarang kita cerita pasal benda lain nak? humppp, how about this...

Online shopping?



yapp. such an awesome topic right ? ohh sejak dua menjak jadi suri rumah yang begitu rajin melayari laman sesawang ni, jadi addict sangat dengan online shopping ni. oh yo yoo. bukan selalu membeli pun. selalu tengok je product mana yang sesuai untuk aku. 

ohh untuk yang minat dengan maxi dress. jom kita tengok sini.. THEPOPLOOK memang cantik baju baju kat sini kan. ohhh kau je lambat amieza. orang lain semua dah tauu. heheee. eh eh, takpe, lambat asal selamat duit. kalau lah dari dulu aku tau pasal ni, ohhh my... my wallet jadi slim lahh sokmo. haish, tak makan lah aku. nanti aku pulak yang jadi slim kan. eh, bagus jugak tapi tak sihat lah macam sekarang. hihi.

aku terpikat tengok kat THEPOPLOOK punye dress. ohhh tiba tiba rasa nak berubah jadi ayu pulak. wahh big impact kan? hebakkk betul. hehe.

Julie Chiffon Maxi Dress - Pink

ni julie chiffon maxi dress. at first aku tengok ni, wahh. with pinky color. terus tengok price dia. around 70 something. berpatutan jugak sebab nye material dia high quality kut. so, untuk siapa yang berminat boleh la tengok website ni and order! hehee.

Portia Maxi Dress - Beige


Single Pleat Blouse - Beige

Andrea Print Cardigan - Red

semua cantik cantik kan? ohh rambang mata tengok. ni lah perempuan memang pantang nampak benda cantik, mesti rasa nak memilikinyaaa. amboi amboi.. sastera kemain ayat aku kan. hehe. 



just love it these shawls. wahh! awesome nye kalau ade ni. kalau nak tengok banyak lagi shawl yang cantiks jom kita tengok sini. RADIUSITE . Semua cantik cantik. aku rase yang dua ni aku berkenan sangat kut tu yang aku masukkan dalam belog ni. takpe takpe, nanti aku beli ni. hahaa. 




cantik halfmoon shawl ni. ohhh I have one but not this color. hehee. ohh so cantiks sampaikan donno nak pakai bila. nak pakai masa jalan jalan shopping takut over pulak. humpp, made up my mind.. pakai time grad nanti? hahaa. okay, sis yang jadi model ni cantik kan? hehe. sempat lagi amieza ni. :)

nak tengok lagi banyak shawl yang macam ni yang lagi cantiks boleh lah tekan sini. WE LOVE QOMA. awesome! untuk yang nak cari tudung nak pakai untuk wedding ke untuk pergi majlis apa apa boleh lahh order kat sini. oh macam agent pulak aku ni. hehee. sebab aku rasa macam cantiks sangat semua tudung tu. nak grab semuaa rase. hehe.tamak kan? :D

untuk next pulak. kita tengok BAJU KURUNG pulak ya. mase dulu dulu nak cari baju pengapit dok search lah mana yang sesuai untuk aku kan, tu pasal lah dah tahu banyak website ni. hehe. 




jubah




aku sebenarnya memang nak tambah collection jubah aku since aku tekad nanti aku nak pakai jubah sokmo bila degree nanti. aci tak? hehe. so aku rase aku nak cari jubah yang jenis jeans ni sebab tak ada lagi. yang atas tu pun macam nice jee kan.

semua baju kurung and jubah yang cantik ni ade kat sini. SITI BALQIS. semua baju dia cantik cantik semua. try lah tengok. rambang mata punya. dia takde belog rasmi untuk collection nya but facebook nya full of awesome photos. aku tahu pasal ni pun sebab my sis yang kenalkan. harganya standard untuk kita. ohhh aku rasa aku dah boleh bukak bisnes jubah,baju kurung,tudung semua ni. hahaa.

hurm. aku rasa sampai sini je lah aku nak cite pasal online shopping ni. nanti de part 2 pulak. hihi. kalau rajin aku hupdate yee. pasal kasut ke pasal lain pulak. banyak lagi boleh di shopping kan. hehe. 

anyway, nak ucap selamat kembali ke sekolah untuk adik adik semua. belajar elok elok ya. dengar pesan cikgu.jangan lawan cakap cikgu. ececeh bajet lahh amieza ni dulu baik sangat kan. hehe.


ohhh and tak lupe..

Happy new year 2013



may Allah bless us for this new year. ingat nak update semalam tapi semalam lupee sebab asyik sangat tengok running man. hehee. okay. nanti kita jumpa balik ya. ni hupdatee pun pasal bosan tak tahu nak buat apa so why not kita berblogging kana. 



okay semua. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment