Friday, November 4, 2011

said : ALHAMDULILLAH

assalamualaikum

said Alhamdulillah
thank you Allah thank you Allah
for my result.*rentak ala ala lagu my mother. hehe

aku tak nak buat entri panjang panjang cukuplah sekadar ingin share ape yang perlu
chewahh. sorry lah de. lately ayat penuh bunga bunga. aku pun tak tahu lah belajar dari mana. hehehe. okay back to topic yg asal. pagi tadi kecoh kat facebook dengan status masing masing. serious, dah macam hari raye dulu dulu..hihi. bukan pagi tadi je, dari malam semalam dah aku rasa. anyway malam semalam result dah keluar kan,but for those yang bertuah la yang dapat dulu email, yang lain kena tunggu. ada yang pagi ni baru boleh tengok result.ekcelli nak memanjatkan kesyukuran kpd Allah. syukur sangat2 dengan apa yang aku dapat nie.

ALHAMDULILLAH


untuk result yg tidak seberapa ini tetapi amat cukup untuk buat aku rase happy hari ni.hehe.
tidak lupa juga buat teman teman yang dapat Dean List juge. wow! superb lah result masing masing kali nie. CONGRATS tauu. usaha berbaloi baloi. study hard kan masing masing. so you deserved it. memang patut korang dapat dekan. insyaallah nanti sem depan lagi ramai dapat dekan. alhamdulillah kali nie ramai yang cipta record kan. ada yang dapat 4 rata tuu. anyway, tahniah lagi sekali. .buat teman teman yang tidak bernasib baik, jangan bersedih. sekali gagal tk bermakna gagal selamanya. chewahhh.
*aku dah cakap ayat aku macam nak amek BM balik time SPM. haha #just ignore.
sem depan kita cuba lagi kasi up kita punya gpa dengan cgpa.. insyaallah.
janji kita selalu dekatkan diri kita dengan Allah. insyaallah Allah sentiasa memberkati hidup kita. :)

so for you kawan kawan and also remind to myself..



yehaaa. that's true. moga moga kita dapat apa yang kita capai lepas nie. amin.

sekian celoteh saya hari nie. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment