Thursday, November 3, 2011

PIANO !

hai. selamat pagi semua and assalamualaikum.
how are you today? hope semua sihat.even aku macam on the way nak sakit. janji my friend sihat kan. :)

mesti touching giler kan dengar lagu kat blog aku nie? ^_^
yeah. aku bawak special dari cte romeo and juliet. pernah tengok tak?
cerite romantik tu... btw aku pun tak pernah tengok cter dia. hihi.
tp bile dengar lagu nie tadi rase macam something different.
susah nak describe. feeling yang macam boleh kasi aku happy.
so dengan serta merta tangan aku cepat2 menaip and search kat google lagu nie.nampak obses di situu ! and jumpaaa ! *nampak bunga bunga di situuuu...


actually dah lama pendam secret nie.. nak tahuuu? urmm, aku nak sangat belajar main piano.korang yang pernah masuk kelas muzik tu beruntung sangat2 kan. kalau cakap dengan my mum nak belajar nie mahu dia mintak 10 kebaikan 10 keburukan lagi macam mase aku nak pegi hiking tu. hihihi. so better diamkan aje kan. insyaallah ade rezeki nanti bolehlah aku belajar main piano nie. well. mana tahu nanti kahwin dengan musician. hihi. *betapa hiperbola di situu! ;)
and dalam my lappy nie pun music byk yg berlatarkan piano. awesome!
bunyi piano tu sangat awesome. serious! dalam banyak2 alat muzik yang nie lah paling aku suka. suka tengok cerita jepun pun sebab banyak cerite jepun pasal muzik nie kan. cerita melayu jarang2 nak cerita pasal muzik2 nie kan. asyik pasal cinta je. haiiyaaa. hehe.

so buat semua readers blog nie. sorry buat sesiapa yang tak suke lagu kat blog nie.
especially yang tak layan jiwang2 tuu.
boleh tekan pause kat bawah sekali. :)

sekian celoteh saye pagi pagi nie.
perut pun dah krukk krukk. nak pegi masak utk breakfast dulu.
macam nie lah nasib duduk rumah sorang2 kan. tersangatlah bosan.
semua org busy kerje. tinggallah sorang sorang.

okay, tak sabar nak balik u sebenarnya. hihi. bunyi macam bagus sangat je kan. actually nak balik u cepat sebab nak jumpa kawan kawan. serious dah rindu sangat2 dengan diorang.
do you miss me? well. rindu jugak nak belajar. *ececehh. ayat cover kan. hihi.

okay, sekali lagi mintak diri. hihi.

assalamualaikum.

*hari esok dah? cepatnyee mase berlaluuuu... good luck kawan2. doa yg terbaik :)



No comments:

Post a Comment