Friday, December 3, 2010

okeh,bla bla bla..
ari nie kena gie kem.
ntah ape bnda punye kem.
ak maen dftr jeh name ak.
oleh sbb cuti sem yg bosan thp ghaban nie.
smpai xtau nak buat ape.HAHA.
hang out dgn kwn?
rmai kwn dok mtriks.uia.bla bla.
ape byk lagi u laen.xtersenarai rse.
so ssh nak gather.
so postpone psl tuh next year.
teliti punye teliti cuti masing2. :)
eh,phone aku! ntah ke mane aku cmpak.
tak melayan fon pun.
so sorry kalau sesape de call tuh!
chill okeh! jgn memarah! nty cepat tue! HAHA.
eh,ak maen dftr jeh name kt kem nie.
ntah2 tak best. mesty cam hampeh kan.
ahh! layan kan aje kan!
means. sampai ari ahad ni aku menghilang dari blog ini.
apatah lagi fb yang dah berzaman aku tak bukak tu.
buat fb pun bukan ley dapat balak pun an.
HAHA.
eh,salah nawaitu tu.ishh!
sejak due menjak plus tiga menjak ni.
hobi dah bertuka.
suke merepek. buat cerita merepek.
laptop dh penuh dgn cerita merepek aku.
setakat nie dh lima cerita aku buat.
nak bace?
nanti lah aku post kt sini ya.
fuyoooo!!!!! org dh lame ley wat nie.
tp aku ttp nk bngga jgk.
ape aku kisah.
skunk dh ley taip tanpa tgk keyboard.
bangga tak?ke terharu?
HAHA.
shhh!!!!! rahsia negara.
jmpe satu blog yg menarik gler kut ari nie.
comel2 kartun nya.
bace blog dye pun ley wat terguling2.
lame dh tak berskype dgn kawan.
dulu kt u sllu sgt berskype.
jakun sgt laa haa dgn skype tu pdhal org dh lame tau psl tu.
HAHA.
lama sudah tak tengok dunia luar.
ntah ape khbr ya?
makin cold ke makin hot ke?
ntah.aku xtau.
nampak sgt dh jadi katak dok umah nie.
satu habuk xcara pasal hal laen.
result upsr dh kua.
pspm pun dh kua.
u bile lagi?
kapan mau keluar?
tp xada feel tgk result sorg2.
nti lompat2 pun sorg je.
ade feel?tak kan!

eh Eiya sayang.
gambar tu kan yg ade gambar kau just ade satu jeh.
camane ni?
nak tak?hehe.
gambar kitorg nak jgk?
ala. mesti nak kan?buat ubat rindu-rinduan.
meh sini kau punya ym.
sonang den nak anta haa.
tak pun.ekau add den.

mieza_143@yahoo.com

al maklum org sibuk nak bercamping.
HAHA.
cool okeh!
k,mau seap sediaa nk gie camp petang nieh!
mcm tak prnh g camp je kan.
jakun nak mampus budak amieza nieh!
HAHA.

sekian,celoteh sikit2 plus tazkirah sikit pagi nie.
assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment