Monday, May 17, 2010

story mory

okey..mcm mane aku nk start yer..ary niey ak xplan langsung nak kuar rumah g memane,then around kul 2 mak aku blk and suh g bank islam settle psl kad n buku akaun..so,just tarawa(follow)..huhu,ciplak bhse korea jap..hehe
fuhh!!lega gler beb sebab sikit org kat bank tuh,cuak gak aku lau ramai..dahlah aku nie mmg benci menunggu2 nieyh,eyh..tp yg aku dapat buku akaun jer..my card still in process..ape lahh!!lambat jugak sistem nyer..hehe,ops..terkutuk jap yer..then nak tggu buku akaun tuh kena lah tggu kat kerusi lu..aduii,nasib ader air cond an,aku aser nak tdo jer time tuh,yer lahh semalam aku dahlah tdo 2jam..can u imagine aku mcm mne jalan?terhuyung hayang..mcm org xbetui daa..haha..
owh..aku perasan sowunk mamat nieyh masuk..putih kowt,tinggi..hensem?ohh,ntahlah nak ckp mcm mane..sedap mate memandang kowt..okey,bukan ni aku nak cer..mslh nyer aku aser aku kenal mamat tuh..ya,memang lahh kenal..satu sekolah rendah lu kat SK Sungai Soi,dah lame kowt tak jumpe dye..xberubah langsung..still kurus agy..haha..okey..then aku berkire2 nak tegur ke tak nak memandangkan dye mmg xperasan aku sbb aku pkai spect td mse g bank..so,aku mulakan dlu..kebetulan dye dok sebelah aku time tuh..ops,bukan sebelah..still ader space org lalu..adeh..

"weii,ko syafiq kan?dak skss?"
perghh..bapak xmalu aku ni an,dok tegur.kwn2 dye dak pandang2 aku..ntah ape yg dyeowunk pk an..mesty dyeowunk pk aku nie menggedik..lantak kowunk lah..aku tegur sbb dh lame aku tak jmpe dye..okey..
aku tau mesty dye tak cam aku..for sure lahh,sbb aku lu kurus skunk dh mcm pear dh bdn aku..gemowk gler..huhu..then,dye angguk..

"a'ah,syafiq.."

okey..aku tanya lagy.."skunk ko kat mane?"

ko tau ape dye jwb..."kat bank islam.."

makk aihh...sengal nyer jawapan...siyes..time tuh nak jer aku kluar dri bank tuh..boley dye wat lawak sengal tuh.malu gler aku..aduiii..dye lakk senyum2 jer...ishh3..grrrrr.....

pstuh,fon dye bunyi..tau tak lagu per yg bunyi?hahaa..aku dh gelakk besar ngn cousin aku...dak lelaki psg ringtone lagu korea?plak tuh lagu group snsd..HAHA.lagu Ohh!! haha,sengal nyer kau syafiq..siyes..wat aku malu hary niey..
pastuh aku dh malas nak tanya ape2 kat dye..nombor aku kna pnggil,then aku trus g kaunter n chaw terus dri bank..malu siott...malas dh aku nak tgur kau pasnie..haha..sengal abes.. seme nie pasal ko SYAFIQ HANAFI..=p

haa,nieyh lagy..pas g bank,g wat medical check up kat poliklinik beserah...rmai kowt org kat situh..adehh..aku pown g jer lahh wat seme2 tuh cepat2..1st g Xray..mak aihh..last aku Xray lu time aku xciddent time drjh 4..nieyh,malu beb..nasib akk yang check tuh..lau lelaki,memang aku dh cabut lari lu dah..yer lahh..kena cabut bagai..ishh..nasib sbb nk msuk u..lau tak mmg aku mls g sne..then g check gigi..okey,abg yg check tuh hensem..haha,sempat agy ak nieyh an...okey,tak nak cer tuh..pastuh kena g urine test...nieyh yg plg aku tak nak wat..mak!!!!!!!!!!!!! aku dh cuak beb..xpernah2 aku test bnde alah nie..dlu pown kat sekolah aku ader test tuh tp aku still ley ngelak,niey mmg dh tak ley ngelak..haha..so pass dri urine test..fuhh!! lega beb..finally..haha,klaka lakk an..sengal nyer amieza!! haha..pastuh aku g letak aku nyer borg kat kaunter tuh..tggu punyer tggu..mak aihh..lame gler..nak jer aku masuk kat bilik doktor tuh mintak balik borg aku..gerammm beb...dh nak kul 5 time tuh tp aku xceap agy..aduii..pstuh der nurse nie..pggl name aku,g kat doktor laen..so,ak ikut jer laa..kat dlm tuh aku kena bebel..what!!! haha...aku senyum kambing jer tengok nurse ngn doktor tuh..dye bebel2 lagy..aduii...
pastuh kenalahh ikut nurse tuh g wat bagai..and yg aku xjangka aku kena ukur berat bdn and tggi depan org ramai..malu sioott...ntah mane aku nak letak muke aku nie beb..dah lahh aku nyer berat bdn dah melampau naek..aduii..nurse tuh sebut kuat2..amboi!!mcm sengaja nie..aku sengih siyes mmg xikhlas langsung..okey,pass tuh check lahh seme2 tuh..tepat kul 5.15 aku abes check..fuhh lega!! cepat mase berlalu..siyes ary nie aku asyik dimalulkan.benci tul..huhu..nasib aku ley sbr agy tadi..mmg nak meletupp dh td..wuhh!!! walaweyhh..mls dh aku jejak ke situh..aduii...
okey,hary nie tuh jer cer aku..bubbye :)

No comments:

Post a Comment