Friday, December 2, 2011

DISEMBER

hi semua.

rasa lame sungguh tak update belog nie. dah masuk bulan disember pun kan. kejap je rasa. pejam mata , celik, blink blink dah masuk bulan dua belas. rasa macam baru semalam amek SPM. sekarang dah nak besar panjang pun kan. cuma tinggi je tk berubah. * aishh. isu sensitif tu. haha*

ape citer sem baru korang? mesti ada macam macam jenis cerite kan. trust me. first week adalah masa untuk bergossip pasal lecturer. hihi. so far setakat ni aku rasa sem 4 ni macam okay, insyaallah. dengan lecturer yg hmphh.. maybe memang suruh aku study hard laa kut this sem. mana tak nya, hari nie bagi kerja, submit secepat mungkin. sumpahh rushing giler. tang tang tang suruh present. memang kalut kan aku jadinya.

roomate this sem awesome cause dah kenal kan. so macam tk janggal sangat. so good. lagipun kolej kali nie lagi dekat dengan kuliah so tk perlu rushing nak pegi kelas. tak perlu nak kayuh basikal pagi pagi kan. hihi. but I miss that moment. even penat sekalipun but happy. I miss my Raleigh bike. rindunya nak usha usha tiap kali balik dari kelas. hahaha. *sumpah sengal*

dengg! hari tu pegi jalan, terserempak dengan member member dkt u, and diorang tanya " tk pegi FT?" yapp! actually wanna story about that. after bermalam malam pikir hari tu, aku decide yang aku patut stay dip. maybe rezeki di situ. and my mum pun approved suruh stay, and i'm happy. right now, I'm in Dungun. tak sangka kan masiih berada di Dungun tercinta. hihi. lagipun, ade something yang buat aku berat hati nak tinggalkan u tu. to my friend yg pegi FT, best of luck.
*Cacing!!!! kau jangan lupa aku! patutnya aku pegi same dengan kau kt melaka kan tapi aku dapat rasa macam aku patut stay dari pegi sana. nanti lau aku pegi hiking lagi, aku tangkap gambar bebanyak tag kat kau. hihi. bukan apa, kasi jeles je. haha. dengar citer nak pegi Sabah nanti, hehe. awesomeee...*

seems nie pun dah bulan Disember kan. tiba tiba buat aku teringat pasal janji aku dengan Ieza. urmm,dear.. still on kan janji kita? yapp. tahun depan, kita dah boleh broke that promise. aku tahu mesti kau happy! hihi. countdown laa lagi berapa hari nak masuk new year. that time kau dah tak terikat dengan janji tuu. even aku pun,haha.

Disember. buat aku teringat something. kalau dulu time akhir akhir tahun ni waktu berholiday. serious masyukk giler. pegi jelajah satu Malaysia, konon konon. hihi.tapi sekarang tak boleh, ade kuliah lagi, macam macam. dengg! kena korban waktu holiday demi future.

and also this Disember, I hope something good happen. something yang boleh buat kawan kawan aku happy jugak. and actually, there is something I want to story about. but not in this entry.maybe it's the confession.

okay that's all. see you again.








No comments:

Post a Comment