Monday, December 12, 2011

PENDAM OR LUAH?

assalamualaikum and hi.

lame betul tak mengupdate belog nie kan. sorry lah. busy sikit dengan assignment yang bertimbun plus presentation yang memang banyak. fuhhh! waa rase macam mahuuu give up mule mule tapi sebab kan ade kawan kawan yang awesome so my mood nak blaja dah datang semula. thanks my friends. thanks for your support. thanks for ''you'' too. you always inspired me. hahaha. bapak lah kan ayat. okayy, abaikan.

well. hidup nie bukan selalu happy kan. kadang kadang ade sedih ade gembira. yapp! tu baru namenye life kan. Allah bagi dugaan kat kita sebab nak tengok sejauh mana kesabaran kita. tu tandanya Allah sangat sayangkan kita.

PENDAM OR LUAH?


serious kalau tanye aku. memang aku akan cakap pendam lagi better. sebabnye jenis aku, aku lebih suka pendam apa apa perasaan. diary, is my everything. setiap orang lain caranye kan. for me, bila dah luah kat diary rase lega sangat sangat. macam beban tu dah hilang sikit sikit even kena berdepan jugak lepas tu.


* do you have diary ? hehe:)

but depend jugak kan. kadang kadang orang lebih suka cerita masalah dengan kawan dia. yapp! sometimes kalau prob aku tuu memang berat sangat sampai aku tak boleh nak tanggung sorang sorang, so aku akan share my probs dengan my best friend. lucky me got friends like them. always there when I need them. I donno how to describe it that how much I love all of you, guys. thanks sebab ade mase dengar my prob.

LOVE.

haaa, sebut pasal bab nie aku kurang pakar sikit. for me, aku prefer pendam perasaan tu. sebab dia takkan tahu ape yang kita rasa. our friendship pun takkan kekok. serious aku lebih sayang title kawan tu dari title 'my special one'. that special boleh dicari, tapi kawan sejati, nak cari kat mana lagi. susah senang, buruk baik tu kawan kita kan. they're everything. takde diorang life nie tak kan complete kan. this is what friend for :)

okay okay. choppp! kalau luah macam mana pulak kan.. okay, aku tak cakap salah kalau luah. serious tu memang berani mati kalau boleh luah tu. nak nak face to face. woww! what a scene! hihi. teringin kut nak tengok show tuuu depan mata sendiri. dramatik sikit kan.
chehhh! berjanggut lah kau tunggu scene macam tuu kan mieza! hehe.. :)


okay, dah pukul berape entah nie. entri nie pun merepek aku rase. okay, gtg. esok ade kelas pagi tapi mata aku fresh lagi. hihi. see you again. assalamualaikum.










2 comments:

  1. blog pon boleh dijadikan separuh diary hee ^^

    ReplyDelete
  2. yappp thats true. hehe.
    tp kat blog nie ade limit sikit sebab terlalu public. :)

    ReplyDelete