Wednesday, May 26, 2010

finally :)

urm,okey,ak dh lame mengidam nak makan big apple,mcm post aku yg dlu pasal big apple..whoa. fianally,ary nie aku dpt makan big apple.yummy weyh..suke3.thanks angah.finally dpt makan ice berg aku,hu3.cume ak xdpt makan baskin robbin lagy,td just lalu jer tmpt tuh,lagypown perut penuh lagy time tuh coz baru pas makan pizza,lala..asyik makan jer aku nie,haha,mane x gemowk aku nie.hehe.lau aku x makan pizza td mmg dh bwk balik baskin robbin byk.rambang mate beb tgk big apple byk sgt favor td,nsb org yg amek order tuh tak pndg aku sgt,sbb aku siyes mmg mcm dak2 kecik tadi.haha,peduli lah org nak kate ape,excited gler sbb dh lme xmakan big apple.okey ttup psl big apple.actually ary nie bufday akk aku,so tadi g celebrate kat pizza,order fish king.aku xmakan pown tuh,sbb smell dye peliks.haha.pdhal aku jer yg bau kut.hu3.so,aku makan prawan,lasagna,mushroom soup,garlic bread,air coke.happy birthday kak ain yg ke 22.although ko still kecik,xbesar2 tp umur ko makin meningkat.haha.seap suh mak aku belikan kek coklat,ngade2 betui.haha.tapi xper,ty aku tmpg makan sekaki jugak an.hu3.sorry this year tak der present utk ko.hak3.meh cinie adek nyanyi..haha
happy birthday to you,happy birthday to you,happy birthday to kak ain ku ngade,happy birthday to you...haha
japp,nak story pasal td sikit.hak3.okey g lah SHELLS nak isi minyak,then mat bangla yg jaga,tau je lah mat bangla an.geram tul aku ngn dye,wat2 xphm lak ape aku ckp.aku hulur lahh duet kat dye skali ngn kad bonuslink,then dye ley tnye lagy kad bonuslink ader?adehh..yg aku ksi dye tuh ape,sbr je lah..haha,then,abes tuh,aku mintak lah kad kat dye,dye ley tnye lagy
"nak ape?"
sengal..siyes..haha.aku speaking bangla nnty baru tau,lala.
pas 4 kali aku ulang nak kad baru dye kasi aku kad tuh.adehh..pastuh dye ckp bhse dye ngn aku,mcm lah aku phm,dok sengih2.aishh...gataii jugak mamat bngla nie.hak3.
urm..okey,this week aku dpt lappy baru,sgt excited biler dgr tuh.takpyh dh aku gne lappy mak aku ngn akk aku.yes!! thanks mum belikan.hu3.
tapi ak xtau lah nak bwk tak g u nanty.ramai yg bwk sem2 nanty.ntahlah.dahlah ak dengar2 criter wireless k.o,tgk lah dlu.hu3.tapi aku perlukan lappy tuh nak wat story aku.
and lupe plak,thanks again mum belikan 3 psg baju kurung yg chantek utk adek.thanks ya. sian my sis xdpt baju tuh,sorry ya,kali nie my turn lak nak shopping sakan.haha.

No comments:

Post a Comment