Wednesday, May 26, 2010

idea,where are u?

idea untuk criter aku yg akan dtg.b4 msuk u nieyh,aku nak wat 1 lagy ceriter..:)
but nak cerite yg mcm mne yer?any idea?yg aku terfikir skunk nak wat mcm nie..
starting..ehem..

amani,ya! i like this name sbb amani dlm ceriter adamaya sgt comel.so,ak dh byg muke amani biler dye besar nanty.so,aku pilih name amani as heroin criter nie.
okey,next name hero nyer..aku ske name nashriq.donno why but i like this name. hehe.
aku ingt nak wat situation mcm kat u,coz xlame lagy aku pown akan masuk an.
so,i need idea to create something new about my story nie.please ya,share ur idea with me,or ley share kat facebook aku jugak.aku trime semua idea.insyaallah aku akan gabungkan seme idea2 tuh.then,lau aku rase ssuai utk publish kat sini,aku akan publish kan yer.
theme criter aku nak pasal love,friendship. more complicated lagy bagus an.
so,idea korang amat dialu2 kan. aku dh der idea dh but aku nak yg lebih menarik.
help me ya!

facebook aku nyer profile ley tekan kat sebelah kiri nyer badge. :)
then,comment2 kat sane pun okey yerp. thanks!

No comments:

Post a Comment