Friday, May 28, 2010

smile :)

aku rase ary2 aku on9 fb ngn blog nieyh.kdg2 aku rase bosan jugak ngn rutin harian aku nieyh.hu3.smpai biler akan berakhir.of coz lah smpai masuk u ty an.so,lagy 4minggu lagy aku akan buat mcm nie ary2.xkisah lah tuh.nanty aku masuk sane xdpt dh buat mcm nie sllu kan.so,nie jer lah chance nk bersuke ria.hu3.
to my future course mate,thanks lah buat group utk course kiter nyer girls.hak3.thanks utk kimie yang kasi name group nieyh. PBS?hak3..okey let me explain...
PBS members :
Aku..Amieza :)
Mysara Newrie
Farhana
Neayna Fidzaa
Wan Nornabiha
Lyana Lan

yg masih xconfirm lagy group nieyh..:
Aida Suraya
Akmalina
Siti Nurul Ain
Shahirah Roslan

guys yang aku tau :
Hakimi Ariff
Ahmad Muhammad
Mohamad Adib Anuar

mesty tertanya2 an ape meaning PBS tuh,actually PBS tuh for Perempuan Banyak Songeh.haha.
ak pown tak tau dari mne dye dpt idea nieyh.okey,btw name nie mmg slumber abes.hak3. i like.mai pown like kan?yg laen2 pown like jugak kan?hehe.
urm,hepy lah dpt geng yg satu kepala nie an.hu3.hope kat sne ty ley jugak satu kepala.
xsbr jmpe kowunk beb :)

No comments:

Post a Comment