Friday, December 7, 2012

OHSEMM

assalamualaikum semua.

hi meet again! hehe. its about a week aku tak hupdatee belog kan. woahh a long time wuuu. how I miss my sweetie blog but I have something to do. hehe.

yaw! whatsup now! aku sebenarnya tak boleh tido lepas tengok cte Istanbul Aku Datang tadi. woo! ohsemm tau cite tu. *ekeleh orang lain dah tengok kau baru nak cte amieza? muehehe.* sokeyh, janji tengok kan. out of 5, I give 5 laa kut. totally sweet. jarang kut nak bagi 5 star cerita malay ni but I think this movie sooooooo sweet. aku tak tahu lah kut aku tengok cte ni dalam mood happy kan. hehe. 

Kenapa aku suka sangat ya cite ni? 



pasai nye cte ni jadi sweet sebab adanya Beto! yaaa. pernah dengar nama ni? Beto Khusyairy. ekcelli nak cite pasal dia ni dari tadi tapi mukadimmah panjang kan. haha. lets chekidauuttt apa yang interest pasal actor ni. dia tak hensem macam Aaron pun, well kalau tengok luaran nye of kos ramai cakap dia biasa je.. subjektif semua ni. haha. bajet macam dah kenal lama kan dengan dia. 

mula aku tengok dia berlakon cerita Jujur Aku Dayus kut. okay aku pun tak berapaa nak hingatt. sejak dua menjak ingatan dah low sikit. sebab dah lama tak ngadap buku kut. hehe. rasanya betul dah cerita tuu. pernah tengok tak cerita ni? sedih kan? but dia berlakon memang best. for me, dia berlakon jadi suami memang the best. macam Aaron Aziz. *nak jugak kau selit nama Aaron kan mieza wehhh* memang menjiwai watak betul. 


pastu aku tengok cerita Janji Jujur Sepi. yooo sangat selambaaa. tertawan tengok dia berlakon bukan tertawan dengan dia, jangan risau mr.AF. my heart still with you. jiwang pulak kau mieza kann! haha. yaa, believe me. lets chekidauut dia berlakon, memang ohsemm. 

  
okay here Istanbul Aku Datang. muehehe. amacam cerita ni guys? worth tengok kat cinema? for me, kalau tengok ni kat wayang tak rasa rugi kut sebab cte ni ohsem tak ada lah industri perfileman gulung tikar pergi oversea jauh jauh buat cerita tauuu. hehe. lau siapa tak tengok lagi, nak tengok full movie TEKAN SINI. selamat menonton yaa! lepas tu rate berapa star bagi. hehe. lain orang lain taste nye kan.


by the way aku rasa Beto ni boleh dapat award lah lepas ni. support you Beto. okay, both Aaron and Beto dua dua aku support. hehe. masing masing ada style sendiri kan. well, boleh jadi judge lah kau mieza. kelass kauuuu maria! haha. 

ada antara korang yang suka dia jugak? hehe. haa ni antara cerita yang pernah dia berlakon and aku pernah tengok. hehe.

wasiat, jujur aku dayus, selagi masih ada, aku dia dan tong sampah, jiwa taiko, chow kit, jangan ambil padang kami, janji jujur sepi, K.I.T.A, kekasihku seru and the lastest one Istanbul Aku Datang. well, banyak lagi tapi tak larat den nak list. hehe.

aku nak cerita lebih pun macam dah tak de isi. ni kalau masuk exam gini mahu tak lulus den. haha. nak sambung tengok cerita balik lah. okay, nanti hupdate next entry pulak. ada lagi nak cerita just sekarang memang kering idea. esok bangun pagi mesti fresh. aku typing dulu masuk draft nanti mase sesuai baru publish kan. :)


okay. see you next time.thanks sebab sudi baca beloggg yang sweetie ni. haha. and last, assalamualaikum. 



No comments:

Post a Comment