Thursday, November 29, 2012

Finally I'm Grad

assalamualaikum.

masyaAllah. dah berabad kau tak menghupdate belog ni cik amieza wehh. ehem. so sorry. ari tu pun private atas sebab sebab tertentu. ade orang tanya kenapa private. sorry dear, ada reason tertentu kena private kejap. muehehe. well. oleh sebab ni dah habis study. woot woot. habis study? what do you mean?

I'M OFFICIALLY GRADUATE

yeahh. i'm now officially graduate from uitm Dungun terchintaaaaa. peliks? yaa. me, just 5 sem je. our course sgt awesome, not burden their students. alhamdulillah,aku pilih kos ni dalam banyak banyak kos kat dunia ni. hihi. *ayat bombastik sangat* grad diploma pun happy ke weh? yaaa i'm happy. ingat senang ke nak dpt scroll untuk diploma tuuu. value tau. nak dapat kerja sekarang pun kena ada sijil yang betul betul qualified tau. sekarang kalau nak mintak kerja, pandai ke tak tu dah campak nombor berapa, yang diorang tengok skills semua tapi rezeki masing masing kan.. :)

by the way, tak de la official lagi nye graduate. sebab nye aku tak pakai lagi topi yang chomel tu. aku baru sempat try yang akak aku punya je hari tu. itu pun kejap pasaii segan laa orang ramai. haha. aku punye graduation day tahun depan, bulan 5 kalau tak silap aku. okay, that time baru boleh posing sakan pakai jubah besar tu, plus topi yang chomel tu sambil pegang jambak bunga. puih. macam lah ade orang nak bagi aku bunga kan. hihi.

well. campur hari ni dah masuk sebulan kut aku dok rumah ni without doing anything. yoo! bunyi macam useless je kan budak ni, tapi tapi... kalau tak de budak ni, rumah ni habislah tunggang langgang. ehem! pass dah jadi menantu mithali. *berangan lah kau kan!* siapa lah yang nak bermenantukan aku ni kan? hadoo ke? hehe. *winkk winkk to him* 

free from books! yeyyy! sape tak happy weh bila tak payah ngadap buku buku yang tebal tu lagi. happy dah tahap apa dah ni. no more law yang bertimbun seksyen yang payoh benor nak ingat. huishh. tapi dalam banyak banyak subjek apesal entah subjek ni jugak aku suke. hari hari dok ngadap pun takpe.. kat sana laa. buang tebiat kalau ngadap kat rumah kan. agak agak aku ni ada gene lawyer kut.. huishh mak kau! cube imagine amieza ahmad jadi lawyer. mahu takde klien aku nanti pasai orang tak cayoo ni lawyer ke hapee. hehe. okay lek lek.. aku nak jadi manager, jauh benor menyimpang jadi lawyer. takpo takpo, mano tauuu anak den nanti jadi lawyer dek ikut gene mak eh yang suko benor law ni. haha. 

cuti ni aku busy dengan preparation wedding sis aku. al maklum sis pertama yang nak kawen. lepas ni turn aku pulak. haha. okay, noted ya mr.AF. tahun depan masuk line tauu. hihi. ekcelli tak buat apa sangat just tolong apa yang perlu tapi penat jugak lah kan nak make sure rumah ni clean and clear bila wedding day nanti. hantaran nasib semua dah siap. sekarang tunggu baju aku je yang tak siap siap lagi pasai baru anta. dulu gedik nak beli baju siap lain dari orang, last last nak sama dengan akak akak pulak.gataiii noo amieza ahmad ni. takpo, janji puehh hati den :)




rindu dengan uolls. huhu. okay, kte simpan rindu ni nanti kte jumpa yaa. hehe.
uolls jangan lupe datang rumah kite bulan duebelas ni. kita kawen. hehe. :)

nak taip panjang lagi tapi tangan ni haa suruh stop. tak larat pulak. mano tak eh jam dah pukul 4 lebih tak gheti nak tido. peliks jugak kan mata ori ni pasai nak tido bila siang hari, bila malam hari fresh mak aihh! okay, nak gagahkan jugak mata ni bagi tido. 



thanks for reading. nanti jenguk lah lagi belog ni ya. ade lagi cerita menarik akan dihupdate untuk tontonan anda semua. hehe. okay, assalamualaikum. 





No comments:

Post a Comment