Thursday, November 10, 2011

RUNNING MAN!

serious aku dah makin giler tengok nie. sampai tak tido pun tak apa tengok variety show nie. hehe. well. susah nak tahan rase suke tu. HAHA. nampak tak betapa hiperbola di situu. :)

tadaaa !

RUNNING MAN

sekali tengok sure sure nak tengok lagi.
okay dulu aku langsung tak pandang "running man" nie.
'woot woot lambat lah kau mieza! orang lain dah khatam pun kau still terhegeh nk tengok. hehe'
well. bukan ape busy dengan assignment bagai kan. *ececeh.. hehehe
so dengan cuti yg panjang lah jugak nie buatkan aku layan show nie. awesomeeeee!
by the way, tengok variety show nie pecah perut weih! aku gelak sampai rase gegar dh rumah. haha.



Cast Member:
1- Yu Jae-suk
2- Ji Suk-jin
3- Kim Jong-kook
4- Ha-Ha
5- Lee Kwang-su
6- Song Joong-ki
7- Gary (Leessang)
8 -Song Ji-hyo

aku suka gilakk tengok diorang lari lari. HAHA. sampaikan rase macam nak ikut sekali lari plus nak main hide and seek sekali. well. effect yang sangatlah besar !

so kasi collection gambar je laa yee. hehe. :)

confirm lahhh aku introduce nie dulu. hihi.
sweet sweet .

joong ki ! ^_^










okay. tu je celoteh saye hari nie.

see you again!

assalamualaikum







No comments:

Post a Comment