Thursday, November 10, 2011

HAPPY BIRTHDAY BEB!


hi.first sekali semestinya aku nak wish...

to my bestfriend , Irfan !

yappp! meet Irfan.


*aku jeles tengok gambar nie even just aircraft yg comel bak kata Irfan tapi tapi ahh banyak tapinya. aku nak jadi pilot jugakkk! #terserlah kejelesan di situu. HAHA.
dangggg! btw he's going to be a pilot ! insyaallah.
aku doakan kau capai cite cite kau tu. well aku caye kau boleh buat punye. janji study betui betui, ingat Allah, insyaallah tade yang mustahil.
sorry de,tak dapat nak jumpa. ingat nak pegi KL time time nie but ade prob sikit tak boleh pegi. nampaknye boleh jumpe nanti. insyaallah nanti kite dapat gather ramai ramai lepakking. bulan 12 nie ye. okay?


hari nie date sangat cantik kan?
just nombor yg cantik. :D

11.11.11

sebabkan date cantik nie tk lupe nak wish kat my friend yang lain jugak yg celebrate birthday hari nie..

to my classmate, Amir. happy birthday beb! congrats for your excellent result. keep it up :)

to Izyan Alwani. hehe. happy birthday si cantik ! nanti datanglah dungun dah alang alang kat ganu tu kan. hehe. best of luck for your study :)

okay tu je.

see you again.



No comments:

Post a Comment