Thursday, July 8, 2010

uitm :)

oke..ramai yg dh post pasal MDS(minggu destini siswa) tp aku ttp nak story pasal minggu yg menyeksakan tuh. minggu yg plg xnak aku ulang balik dlm hidup.. haha. ayat mesty mau gempak!!
sape yg nak ulang balik mds?angkat tgn?haha..

aku smpai lmbt time nak dftr kolej,so dgn penuh kerelaan haty aku kena msuk kolej perhentian. ufhh!!! aku nak kolej duyung sbb kolej tuh bru tp sbbkan aku dtg lmbt so....tercmpak lah aku kat perhentian yg terlalu 'indah' itu.haha. btw indah ape,ngadap pantai tuh.haha.
tau x aku dpt bilik kt mane..atas sekali. dahlah kolej aku plg jauh then aku dpt bilik atas sekali.. you know!! aku ley kurus dok sane owhh..haha. dh lah aku makan sekali sehari jer gara2 nak jimat.hehe. so,nanty kan kemunculan amieza baru lagy berape bulan nie. siyesly beb!! huhu.

1st dah kena panggil ngn akak2 OC rmai2. aishh....ala2 mcm plkn dah aku tgk dyeowunk tuh.
ayat yg lg aku ingat smpai skunk...

"beratur bertiga2!!! buat 3 line!!!!!!! jalan tiga2!!!!!"

ape daa..seme nak tiga2. gler ape..haha.lantak lah kan,so kitowunk jalan jer dua2.haha. mcm kembali zmn orientasi sek men lak kan..OC membebel2 kat depan. aku??membebel2 kat belakang.haha. jadi OC junior japp..haha..!!
*lupe nak tangkap gmbar OC..hu3.

time senam seni yg penuh seni...hahaha

see!!! semangat tak masing2 wat senam seni?haha...of cos lah weyh..lau sape tak wat kena gie depan wat depan org ramai.haha.tuh psl seme kena wat tuh.haha.. even laki pown.siyes aku kat belakang dh gelak puaka dah tgk dyeowunk wat senam seni.hahaha.


dalam gambar * lyana and syida :)

time dalam dewan aspirasi b4 dengar taklimat yg membosankan :)

sempat posing ngn ana..haha. look!! kerusi kosong lagy kt belakang..tanda nyer kitowunk masuk dewan awal..punyer lah semangat an.haha..


ramai tak?nie pndangan atas..kebetulan aku ngn ana dok kt bhagian atas so snap lah gmbr2 dak2 nie.nie tak seme ade dlm dewan..ramai jgk kat luar dewan..overall 2400 student for july intake.

*pusat hidayah

oleh sbb kami mmg gler pposing jadi kat pusat hidayah pown kami posing jgk.haha. org bgi ceramah kami wat hal sndiri.wat ceramah sndiri.hehe.. :)

aku dpt roomate yg baek2.so to all my roomate..i luv u guys.hehe. :)

dari kiri alya,ano and jue :)

tapi..

aku sedey sikit sbb group DPA aku xsame dgn geng2 aku.huhu..aku ingat dpt same dgn Ana tp nak wat camane jodoh xder ngn ana.haha. so,aku tercampak kat group F. AMD1PF. unik an name nie. belit2 aku nak ingat. haha
aku ingat name aku dah susah nak jmpe tp kan dlm group nie ader 3 org name Mieza. how to do?orang lain pggl miza lain,aku yg pandang.haha. susah beb..nak2 org yg perasan macam aku nie.mmg payah laaa...haha. tuh nasib aku xsahut,mesty lagy malu nanty.haha.

nak cari2 group nyer jadual..alih2 nie yg jadi..


masuk lab then bergambar..haha..nasib kt lab nie xder org.tuh yg ley posing tuh.haha.. gler posing tul aku nie.,hehe...

aku masuk kesatria. haha.mesty pelik an dengar kesatria. btw kesatria nie mcm unit beruniform jgk cme dyye sebut kesatria ala2 mcm patriotik sikit.haha..so,dh xder choice aku pown masuk lah bnde alah nie. dari masuk palapes lebih abek aku masuk nie.huhu. sem 2 nty ley tuka laen.hu3. so,ahli kesatria nie 1600 weyh..haha..gler ramai lahh..


comel tak aku?haha..salah soklan lak..comel tak baju tuh?haha..sumpah hodoh weyh baju dye.xlawa langsung..tp nak wat camane an,kena beli gak..adeii laa...ader dak kate mcm baju cleaner.haha..
baju+cap=rm 25. murah tak?oke lah kan..haha..

rse nyer tuh je lah aku nak story psl mds nie.huhu.
skunk busy ngn kelas siang malam,penat weyh..rse macam nak tercabut kaki nie gie sane sini. dhlah kolej kat hujung dunia. adeiii laa.. moga aku tabah yer kawan2!! hehe...

kwn2 aku yg turut lalui mds nie,mesty korg nyer pengalaman lagy best an?hehe...btw myb nie lah nty sweet memory nyer.haha. ttbe teringat OC yg sllu jerit2 tuh,kak Emy.haha...
ur voice mmg ley wat satu hostel gegaq!!!!!!!!! haha...

thanks for being my friend kt Uitm. lau korg xder mmg aku lonely lah kat sane.huhu.
thanks again... :)

2 comments: