Tuesday, July 13, 2010

uitm student

lame xupdate blog.wahh!! terase rinduu bngat sme ini blog.hu3.
so far slame aku dok kt uitm dungun nie oke laa..xterase nak pecah otak lagy lah blaja kt sini.haha.
dak group aku pown oke2.so...xder lah aku rsau sgt psl kengkawan.assignment belambak gakk..nak2 MGT laa..haaha.aku cm cuak sikit laa biler time MGT.ntah knpe.haha.ley tak aku rse mcm tuh?haha...

actually aku tgh kepenatan bru balik dri generak meeting dgn exco2 ascaps. ascaps kut ejaan nyer,ntahlaa..aku pown tak sure.nie mcm kelab laa..special for dpa student. so td beramai2 gie DA der sesi kenal2.sengal tul laa..suruh sorg2 ckp kt depan. dhlah der 250 org..dye suh ckp kt dpn jgk..speechless aku biler dpt microphone td.haha..muke xyah ckp mmg dh xder darah.haha.gler gempak an penangan kenalan diri nie.
aku plg suke part nasyid..haha.guess kenape??haha..sbb abg yg nyanyi nasyid td chomel owh.haha.aku dh lah jrg puji org.haha.suara abg tuh..mak aihh..cair aku dgr owh.best beb..ley masuk akedemi nasyid dh.haha.dak2 laen rakam video tuh.hu3.lau ak jmpe video tuh kt kwn2 aku,nty aku upload ek.haha.
*credit utk abg specky pkai baju color brown..lau xclp.. :)

*gmbr before kenalkan diri.
location : dewan aspirasi..

dari kiri : nisha,mun,tuan punyer blog,zyra,and kak uyul..
(muke dah bosan dgr taklimat..haha)

ke mne2 sje mesty berlime.haha.msuk kelas lambat pown asyik2 muke kitowunk.haha.
aikk..bukan lmbt,kitowunk masuk on time cume dak2 kelas nie dtg terlalu awal..sgt advance weyh.haha..so,biler kami masuk kelas mmg tggl sit kt belakang jer lah sllu.hu3. nsb tak duduk kt atas lantai an.haha.
dlm kelas aku der sowg muke mcm adi putra.haha.gler gempak arr..lecturer pown pggl dye adi putra pelakon tuh.haha..pd hal name dye azren jer.haha..our class rep.

petang td der kawad kesatria.haha.gler penat..wlaupun just basic jer..tp kaki dh mcm nk tercabut sbb kena angkat 90 degree you!!! imagine that!! haha..aku dh lah benci kawad2 nie. ingt masuk u nie dh ley lari dri kawad2 nie tp x jugak...adeii laa..jodoh betuii aku nng kawad nie an.haha...

i like miss Sya yg ajr MAT,syg lah miss tuh.baek gler.haha...
and tak lupe jgk mr hazzim yg ajar CSC...ley tahan lawak nyer tp xsetanding lawak cikgu2 kat ttj lu laa..miss lah ngn cikgu ramlah n teacher normala tersyg..hu3..

i'm on diet right now.haha.gler an..!!! mmg pown..sbb kena jimat bukan ape.haha..buku byk kena beli..hu3.so,save bajet laah nie.haha.

gemok???

haha...well,gemok2 pown chomel an.haha.gemok jnji sihat..haha..betuii tak??
kau jeles an aku gemok?haha...
kau pown 2x5 jer beb..haha..

xsangka aku jmpe kau jgk akhirnya..haha.
cool beb,gemokkk!!!!!! hahaaha...
*kau mesty phm sape yg aku tujukan nie.haha...

No comments:

Post a Comment