Friday, June 25, 2010

shopping kali ke 7

skali lagy post aku pasal shopping.haha.malam semalam aku shopping kt giant.beli brg makan,ouhh.aku mmg kuat makan tp an smpai jer kat giant nafsu makan tuh dh xder,nampak bende laen wat kan aku nak beli bende laen lak.haha.so,aku pown ape lagy..just pilih and amek terus..okeh2..petang semalam aku ikut akak aku gie ECM,knon nya nak cri brg2,alih2 hasil brg yg dibeli hampehh..sikit gler,baek xyah masuk mall tuh an.haha.rugi jer byr sehengget stiap kali masuk,sehengget jer kan..haha,gler kedekut aku nie.aihh.dgn sehengget ley beli mcm2 owhh..so,wlaupun sehengget bernilai tau.haha.

mood bershopping...

aku pown amek lah alat2 shower..then u know..aku kena tipuu..siyes weyh,even Kak Wani yang ikut aku semalam pown dye nampak kat tag harga tuh rm 1.90,tp mase nak byr dye scan then keluar harga rm4.90..aku peliks dh kat situh owh...then,aku wat ayat kat akak cashier tuh..

"akak,jap.nak make sure something..."

tp an dye dah scan harga tuh so malas arr nak kecoh2 kan keadaan,amek je lah..aiihhh,rm 3.00 tuh rugi,aku baru nak jimat...haha.okeh2,nie masih boleh aku terime..then..

"dik,beli selipar yg kiter jumpe kt bata tadi,rm 10.00 jer an.."

so,dgn yakin,aku amek duet dari tgn akak aku tuh,then terus gie kedai bata tuh amek selipar comel yg kitowunk tgk td smntara akak aku tggu dlm kereta ngn kak Wani..

so,dgn penuh yakin aku amek selipar tuh sbb ingat harga nyer rm10.00..then,aku amek dua selipar tuh,pergie kt cashier tuh..then amoi tuh cakap...

"rm40.00"smbil hulur plastik yg dh seap dibungkus...

dgn muke penuh terkejut,aku tanya..

"bukan sepuluh ke?"

then dia explain bla bla bla....

nasib aku bawak wallet aku,kalau tak..malu kat situ..dh lah ramai org. serba salah aku,nak pulang balik ke tak nak..aku dh rugi sgt nie.setakat selipar toilet jer kut,xkan lah semahal tuh.
so,aku dgn perasaan sikit2 geram chaw dari kedai tuh smbil bebel2 smpailah ke kereta..hahaha.
mcm makcik lak an bebel2 aku nie.smpai kereta aku dh ceriter2 dh ngn akak aku bla bla..

aishhh..1st kena tipu ngn tag harga 1.90 jadi 4.90...ley sabr agy..pastuh kena tipu 10..ke 19.90..
adeii lah..haha..malam nyer plak gie giant aku tengok satu2 harga betul2.takut kena tipu lagy sekali...siyes pasnie aku nak beli brg mmg aku tgk betul2 harga..

hahaha..okeh2,kwn2 aku pown dh peliks sbb aku shopping byk kali,mesty peliks ape yg aku beli smpai kena kluar byk kali..haha..
actually aku nie pelupe sikit so,byk yg aku lpe beli,so kena lah keluar byk kali..
yg jadi mngsanya akak aku lahh tukang anta and tukang sumbang duet.hehe...

campur2 aku tgk koleksi kasut aku dh berlebihan lak.haha.gler tak aku?mmg pun..der yang cakap aku
"tak nak balik dah ke syg oii byk gler brg kau beli?"

haha..no comment weyh..aku mmg cmnie..ssh doe org suke shopping macam aku nie tp nak shopping yg murah..hahaha..

okey2..

BEST OF LUCK FWENS :)

sok dh nak gie an masing2,so korang2...blaja lek lok yer...oriented seminggu jer,sabar jer lah yer kena buli gnn senior ty. aku pown same.haha.

BYE!!!

No comments:

Post a Comment