Thursday, July 15, 2010

nobody but you...

haha.tajuk n3 nie mcm lagu nobody right?tak rse mcm tuh ke?haha..lagu korean tuh..lala..
dengar lagu nie ingt ain rais yang suke sgt dancing lagu nie.haha.gler gempak beb dance2 kat dorm aku.haha..
next week aku xdpt balik.der family day for ascaps.aku mls gler lah beb nak join2 nie tp an sbbkan nak kmpul merit for next sem so..kenalah work hard skit.hu3.
handphone jgn ckp lah weyh..sjk dok u nie everyday akan ade call,everyday akan ader mesej yg belambak..gler lahh..haha.nak2 time class,haha..
pernah time tgh class,syok2 blaja an ttbe bunyi msg aku.haha.tgh2 sunyi2 owhh then ttbe berbunyi something.haha..seme org of cos lah pndang tmpt yg berkenaan beb.haha. so,mmg fokus kt aku!!! haha...muke aku jgn ckp,ttbe pucat sbb dyeowunk dok pndang aku..haha.
overall skunk nie aku dh stabil dh blaja,dulu mcm blank jgk but now aku dh mule suke dgn politic science,and management..buku nyer tebal nk mmpus..semua tulisan..gmbr pown just gmbr org sikit2,haha..gler lahh!!!! lau org yg xsuke tuh mmg bukak terus ke alam laen dh.haha. mengantuk beb lau hayati lame2 buku tuh.haha..setakat nie aku x pernah lagy lentok dlm kelas..xpernah lagy tdo.hahaha..although kdg2 aku tdo kul 2.30 pagy then bngun kul 6,kelas kul 8. haha..mcm der aura blaja sikit lah dok sini. xmcm kt ttj dulu,siyes aku pemalas..haha..
bukak buku sejarah confirm muke aku yang akan jatuh menjunam lu kt buku.haha..

jauh dh aku merepek an...haha
next week aku xdpt balik.dak2 mtriks cuti sem an?hu3
best nyer..aku nk jmpe SYAFA!!!

i miss you babe!!!!

tp aku busy gler kut minggu depan so aku xblk wlaupun aku ingt nak celebrate ngn kau Sya!! hu3..sedeyh aku..aku nak balik!!!!!!!!


"kau dh couple ke skunk??"

haha...siyes lawak doe soalan nie.soalan ape nie???
ingt lagy tak cikgu2 lu pernah ckp

"korang lau nak bercinta pun carilah mase kt universiti!"

haha...ingt lagy tak??skunk aku dh masuk u so aku dh ley couple ker?hahaha...pernah gak aku terpkir soalan nie...
tapi....dtg sini bukan nk cari jodoh aku.haaha.belum smpai mse nyer lagy.hehe.

muke aku mature ker weyh?haha..rse nyer muke ak mcm budak2 gler tp an..der dak kelas aku tnye aku..

"kau umur 20 ker?"

hahha..gler laaahhh..aku 20?haha..aku dh gelak2 dhh dengar soalan tuh.
yg tnye tuh budak laki lak tuh.haha...ke mmg muke aku mmg dh mature??haha..
mule2 aku angguk jer kt dye,then bru aku ckp yg umur aku 18 sbnr nyer.haha...
hello beb...aku muder lagy yer!!! not ur akak!!! haha...

perubahan yg ketara beb kt sini..dlu kelas aku der 5 org perempuan,28 boys..now...30something girls,only 10 and above boys.haha..
sikit an???mcm dlu sure gempak kelas jadinyer gabung2 sore dak2 mechy3.haha...

i miss you,mechy 3 members especially tutttttttttttttttt!!!! haha....

oke guys...see you next n3 k...nty aku cter2 seme2 psl kt sini lagy.hu3.. :)


No comments:

Post a Comment