Wednesday, June 9, 2010

ops...

urm,lagy brpe ary nk chaw gie u hah?aku xmmbilang ary pun,yg aku tau mmg dh dekat. huhu.
okeh,sbbkan dh nak masuk u so kena lah list brg2 an,aku lau list brg2 full satu kertas mahjung.
haha,melampau tak aku list?aihh..tuh thp okey lagy belum masuk kakak aku lagy.haha.
so,yg dlm otak aku pkir skunk nk beli...urm...ape yerp?lau korg der duet 700 nak beli ape?
list2 barang yg xtau nak gie beli tak.haha :
  1. beg gie kuliah (aku nak yang beg silang,so sng ty aku nak lari2,haha!!)
  2. kasut hitam yg chomel (dgr cter kena pkai time mms.ntahlah,ye kut! )
  3. seme jenis alat tls (xterlarat nak listt kat sini,byk sgt!!)
  4. kasut or sandal nak gie kelas
  5. baju2 tshirt yg ssuai gie kelas,plus kemeja2 baru..wahhh..
  6. sluar track,plus jeans..okeh2..
  7. tdung2 putih hitam (nie jer color yg aku suke,xsuke pkai color2 yg laen,hahaha)
ouh,tadi gie yayasan then amek duet 500 tuh,lame jugak tggu,penat dh aku cuci mate tgk org2 tadi.haha.rmai kut yg gie amek duet ary nie.time turn aku tuh lah yg rmai an,adehh...
ops,aku gie sane pkai baju kurung,bapak baik an.haha,aku dh gelak2 time jalan tuh. sopan gler pkai baju kurung.haha!! dah nak tertib sgt,amek kau! baju kurung trus aku pkai,haha. smpai sne der jer yg pkai tshirt,seap der yg free hair lagy ngn tshirt lengan pndek,aduii..pns jer haty aku. haha.lau aku tau,aku pkai skirt.haaha.nope,lau aku tau,aku pkai baju tshirt jgk sbb tdi jugak lah gie Kuantan Parade makan KFC,haha.dengan baju kurung gie shopping mall.haha. siyes ayu gler jalan tadi,dh lah pkai heels,mmg hampeh lahh.sakit kaki aku.hahahaha.
ouh,to mamat mne tadi yg tegur tuh,best of luck lah yer study. haha. even just kenal untuk berape minit jer,hahhaha. elok2 makcik tuh dok cek2 borang kitowunk,kitowunk dok borak an.haha. actually aku xdengar pun kau cakap ape tadi,aku maen angguk jer.sengal tak aku?haha.
okeh2..dye yg tnye aku then aku jwb,haha,pastuh aku watlah paham aku tnye dye balik u mane,tuh yg dye jawab uitm pilah,dye der sbut kos ape tp aku xdgr lak,sore dye 'merdu' sgt lah.haha,aser nyer jarak td xlah jauh sgt tp apesal aku xdgr?ke aku yg pekak?atau sore dye yg slow kalah sore aku nie??haha.
aku rse aku plg lame dok kat kaunter tuh,aihh.makcik tuh mmg kasi aku HOT lah.haha.
owg laen jap jer,aku smpai dua org yg dok sblh aku,aku xseap2 lagy.haihhhhhhh...
sje kasi chance aku borak ke mmg lmbt proses nak cek2 tuh.adeii laaa...

aku dpt kawan baru lagy,welcome tikah!! welcome to dpa group,hehe.
oh yer farah,kau nak tuka kos an?aku dh suggest kos aku sbb kau ckp kau ske hafal2 nie. kau mintak lah kos aku,ley jadi geng2 tepuk tampar nanty.hahahha..gedik an aku.haha.
n xlpe jugak to farahin izan,my ex-classmate kat afzan lu,kau dpt public admin jugak an?tp kat kedah?okeh2..jom pindah dungun jugak! ty ley kiter jmpe2 balik.jejak kasih.haha. kau jgn lah gie poli,gie lah u nie yer dear.hehe. insyaallah dpt nyer tuka kampus tuh.huhu. aku doakan. :)

No comments:

Post a Comment