Wednesday, June 9, 2010

dah kata dah....haha

setelah lame aku memerah otak pikir semalam. finally result kt otak aku dh keluar. dgn penuh rasa gembira campur confuse sikit2 aku pilih uitm. yea!! susah weyh nak pilih. yg aku xley bla,aku cerite2 ngn ain rais yg aku dpt matrik pahang same dgn syafa,then dye pown kasi kasi nasihat kat aku bla bla.. xlame pastuh fon aku bunyi,tgk2 name dye...

"ok mumy,aku pun dah gler. ak pat matrik gak.haha. aku baru cek"

then aku balas.. "hahahhahahah,aku rase nak gelak kuat2 skunk"

"hahha gler beb. ok ko tau skunk nak nasihat aku lak ni. haha. jom kita gelak. haha. "

"aku dah guling2 atas katil nie gelakkan nasib kiter.haha.."

weyh ain,sengal jugak ayat kau an! haha.2x5 jer ngn aku. haha,pdnlah dok mt sesame.haha.
cop2..kau pown tulis psl aku an kat blog kau?haha..mmg 2x5 tul lah.haha.

okey,oleh sbb aku xg matriks and for sure aku dh hancurkan haty syafa,oh dear.sorry tau!! aku mmg dah byg nak balik ty same2 dgn kau,nak gie tdo bilik kau sbb blok hostel kiter dh same.hehe.then for sure mak aku akan dtg teap2 minggu sbb umah aku agk dekat ngn gambang,ohh..n mmg kiter akan kuar shopping sesame lau dpt duet elaun tuh. tapi...tuh seme plan aku jer..
der yg ckp..

"take time dear,ader mase lagy you nak pk"

urm,lagy brpe ary jer kut,urm..aku dh decide dh,mmg g uitm. doakan aku yer dear!! :)

then,aku msg syafa psl nieyh,tik tik(taip mesej laju2)
"slm dear,dgn penuh dukacita ak xdpt masuk matriks same2 dgn kau,sedeyh aku nak kasi tau jwpn nie"

"alaaa...aku baru nak happy tapi xpe la,so kau g uitm lah nie??"

"a'ah,aku baru berangan2 nak balik sesame dgn kau tp xpe,kau dkt je,so sng lah nak dtg lawat"

"ouhh,okey,jnji tau kau dtg lwt"

urm,for sure aku dtg lawat weyh lau aku dh der lesen tp skunk aku xder lagy.hehe.so,waiting jer lah dear,ty aku merempit g matriks kau.haha.ntah2 aku gie anta kau kat mtriks,lala.merepek jer aku nie an.

okey,so to all my future coursemate,i'm coming!!!no more confuse dh..mmg uitm pilihan aku.haha.

p/s : ain ku!!!yeah!!!! jom kiter same2 g u!! haha. (gelak kuat2!!)

aku xshopping lagy brg2 nak gie u. biler ek nak shopping?urm,aku lau dh nak pilih2 brg nie mmg xingt dunia weyh.
so,sape nak teman aku shopping nanty?jom kawan teman aku shopping??yehaa!!! kiter kasi gegaq ituh shopping mall..haha.

ttbe teringat besties kat afzan lu,DIELA!!! i miss you so much! dh setahun xjmpe kau!! rindu kau weyh!! mesej jer an,tp xjmpe..hu3..biler mau ketemu syg oii??haha

okey,tak lupe jugak nak wish dh alang2 nie an..
happy birthday to pipah ,slmt ary tue! hehe.
hope pipah success kat poli ty.
syg kamooo!! :)

No comments:

Post a Comment