Wednesday, May 19, 2010

makan..:)

okey..ak tgh mengidam nak makan BIG APPLE..weyh,ley byg dh donut yang besar2..yummy weyh..sgt sedapp..:) makan tuh jer takyanh makan laen dh.siyes kenyang..diet ker beb??haha..agak lahh..sbb ak dh gemowk skunk nie.lalala..tp makan nie bukan ,makin gemowk ker weyh?haha..bia lahh..jnji hepy an..hehe

Big Apple Donut Pictures, Images and Photos

Big Apple Donut Pictures, Images and Photos

cube korg bygkan makan nie ngn ice cream baskin robbin..wahh..aku aser mmg bahagie dunie nie..wah2..biler aku nak makan 22 nie skali gus yer..nak keluar malas..nk suh akk aku belikan,nty dh smapi umah icer cream dh cair..hak3..

Baskin Robbin Ice Cream(Johor) Pictures, Images and Photos
nampak sedapp kan??huhu..ak nk makan skunk..huhu..

okey..mcm nie..ak cdg nak g makan nie ngn syafa ty before aku masuk u ty..hehe
okey an sya?ko mesty oke ikut aku an??hehe..kter g shopping pastuh ko teman aku beli brg2 k.huhu..hope ko dpt blk before ak masuk u ty..okey2??confirmkan k..wahai syafa..hehe..
dh tak tau nak cer ape agy..lagy sebulan kowt nak msuk u..
excited??tak jugak...takowt??tak jugakk..ntahlahh..
xder perasaan ker aku nie?haha...

No comments:

Post a Comment