Tuesday, May 25, 2010

kenape yer?


kenape?dan kenape?HAHA.jangan tanye lagy beb.okey,aku jawab pertanyaan ko wahai kwnku..
kenape aku smpai skunk masih single mingle?yap!aku mmg nak macam nie...
emo boy and girl Pictures, Images and Photos
ops,abaikan bab2 pegang tangan tuh.tak masuk bab. :)

TAPI.....

mcm nie my dear friend,
aku tak suke perasaan kecewa biler ditinggalkan.aku plg takut perasaan tuh.siyes!byk2 perkara dlm chenta,aku plg takut biler jadi mcm nie.thats why sampai skunk aku masih tak berpunyer.now,ko paham an kenape aku tak couple2.persoalan ko dah terjawab. so,pasnie jgn tnye aku lagy psl hal nie.hehe.ohh, aku mmg xder perasaan utk dimiliki dan memiliki lagy buat mse nie.then,mmg haty aku skunk langsung tak terdetik nak cinta2 nie.ya! segala persoalan dh terungkai ya kawan.

aku takut jadi mcm nie...
Blood to Bleed: Rise Against Pictures, Images and Photos
ya..broken heart!!! ohh no! can't imagine..

depan mate aku pun dh terjadi,aku sedih tgk kawan2 aku nyer life tak happy sbb cinta.
yg sllu ak tgk,smpaikan kawan sendiri pun xder mase nak luangkan same2 just sebab nak luang mase dgn buah hati tersyg.okey,tak slh nak keluar same tp kawan pun penting kan.mesej kawan xbalas,but utk tersyg sanggup wat ape jer.
kawan tu penting beb,jangan sakitkan haty dyeowunk.time susah kawan jugak yg dicari,kan??
sejauh mne cinta tuh dpt bertahan?ape ade jaminan cinta itu akan berkekalan?okey..jawapannya terserah pada diri sendiri kan :)

sekian.

No comments:

Post a Comment