Friday, April 13, 2012

masih sempatkah jejak kaki ke sini?

assalamualaikum.

pagi jumaat yang penuh barakah ini, tiba tiba terdetik di hati nak luahkan hajat yang satu ni. sempatkah lagi nak pergi ke sana? tadi tengok gambar kawan yang pergi sana time dia buat haji dulu, ya allah.. sangat seronok rasa kalau dapat pergi sana jugak. ya, jeles sangat orang yang dapat pergi sana. bila turn saya pulak ye? melanconglah satu dunia sekalipun, kalau tk tercapai hasrat yang satu ni, rasa tak complete jugak kan. pergi sana bukan sebab nak melancong tapi dalam masa yang sama dapat menyempurnakan rukun islam yang kelima tu. kalau saya tak sempat ke sana, and my parents yang dapat pergi, saya dah bersyukur sangat.






cantik kan?
insyaallah nanti kita pun turut berada dalam orang orang yang dalam gambar ni :)

mungkin satu hari nanti saya akan jejak kaki ke sini. dengan suami saya mungkin :)
sama sama mengerjakan ibadah bersama. mungkin tu saat paling manis dalam hidup andai ia benar benar terjadi. amin.

sekian untuk hari ni. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment