Thursday, December 29, 2011

DEMAM AARON !

hi semua. entri kedua buat hari nie. hihi.

aku tak tahu kenapa aku suka sangat dengan dia. masa dulu dulu first minat dia masa tengok cerite emel emilda. ingat lagi tak cerita tuu? dia dengan sharifah amani. serious time tuu rase dia sweet tapi time tu tak gila lagi minat dia macam sekarang.sekarang even nampak dia kat iklan pun dah suka giler. haha.bile dia berlakon nora elena,walawehhh aku memang jatuh cinta sangat sangat dengan dia. ekcelli jatuh cinta dengan watak dia. seth tan!! awesome sangat. bile tengok ombak rindu lagilah aku jatuh hati tengok dia. aishh, memang kerje dia nak kasi orang cair je ke? haha.

nothing nak cerita sangat. nanti korang mesti annoy kan kalau dengar cerita aku pasal dia sebab bile aku cakap pasal dia , non stop akan bercerita..haha.
anyway dia dah kahwin pun, lucky sangat sangat wife dia. hope bahagia selalu Aaron Aziz and Diyana Halik, #nadasedih. haha.

nie kasi show satu je laa gambar dia ye. kalau banyak banyak nanti hari hari aku dok menatap belog aku nie je. HAHA. #hiperbola sungguh!




*oh ye, aku ade jumpe Aaron Aziz junior. yahh! muka dia same dengan Aaron tapi dia more kepade chomel but Aaron more to handsome. hihi.

hope career dia makin mantopp! I'll always support you! *saya salah sorang kipas susah mati Aaron* term bahase jepun. hihi. buat peminat komik mesti tahuu.

sekian sahaje tiupan angin rindu dari saye.*walawehh jiwang karat giler minah nie. haha* belajar dengan abang Aaron! :)


2 comments: