Sunday, June 12, 2011

TERENGGANU MEMANG SUPERB !

omg ! aku speechless.
tk pernah kut aku rase mcm nie.
excited tuh tk payah cakap ahh.
terlebih excited weh!
even sokong negeri sendiri tk mcm nieh.
cuti punye pasal kan.. :)

sanggup pergi jalan ke stadium tgk tygn bola live.
mak aihh! sampai2 dh full kut stadium gemilang uh! superb ahh!

yeahhh...

TAHNIAH

TERENGGANU!!!




unexpected weh!
half mase pertame mmg down dahh..
time tuh mmg aku sedih doe.
harapan nak mng tuh mcm tipis je.
tk abes2 ayat aku keajaiban. HAHA.
amek kau! keajaiban itu ade.

DAUDSU mmg terbaik lah! hihi.
sumbat goal sendiri. :)

then extra time tuh GANU makin bersmngt ! yeahhh!

and and and...

ONE MORE GOAL !

aku mmg dh melompat kat situ !
woih! tk kisah dh orang lain ckp ape.
sumpahh excited giler.
kalau mother in law ade kat situ
memang kena cancel jd menantu ohh! :p

oleh sebab kt stadium u kitorg ade wifi yg sgt laju.
so tiap kali ape semua aku nak update kt fb. hihi.

see status aku !

oh no! Kelate dh 1! Ak dh tk nmpk byg cutiiii sokkk.... =(

time nie separuh mase pertama. KELANTAN time nie tgh happy2 ! :)

yeahhh. Ganuu go ganuuuu, hahahahaa.... Yeyeyyyy!

time nie GANU dah dapat satu mata.
THANKS to Daudsu. hehe.

yeayyyy... cutiiiiiii. Hahahahaha. Ganuuuu yeahhh! Gol lagyyy!

yeahh! ni saat nye !
handphone kt tangan aku hampir2 nak jatuh weh sebab nak update status nie punye pasal. HAHAHAHA.

yeah ! nie diaa team GANU yg superb.
*aku dh kabo SYED kitorg mesty menang punyer ! :)


So. cuti tak cuti. tk kisah lah kan.

baru aku tauu betapa excited nye tengok BOLA nie kan ?

and and sampai aku berkire2 dalam hati, kalau kawen dengan player football?
okeh dok?

HAHHAA.

*sumpah merepek !

okeh,tuh je celoteh pagi nie.
nanti sambung balik. :)

No comments:

Post a Comment