Monday, January 10, 2011

SPEECHLESS


allo! ape hbaq semua? camane study?okeh?
aku baru pas KOKO td. this sem masuk volleyball,dushh dushh.
tk nak dh masuk kesatriaa yg kena kawad bagai. HAHA.


kenangan time kesatria :)

so far oke laa kan,walaupun 12 org je perempuan and 40 lelaki. ape ape lahh kan.
td just introduce diri bagai. next week start bersukann. wuhhh!
bolehhh kurus lahh nampaknyer. yehh!
AMALAN GAYA HIDUP SIHAT! :)

act,tiket nak balik cuti raye cine nie. dahh abes beb.
tersangatlahh hebat budak budak nie kan kalau bab cuti nie. advanced semacam jeh.
baru masuk sem baru dh pikir nak balik. HAHA. terbaekk!
soooo aku tk yah balik lah nampaknyer. bercuti kat uitm. okeh jgk kan?

tadi ade budak yg dah lame menyepi ttbe tegur. mule nyer ingat nak wat derk jeh.
tapi tk sampai hati pulak. HAHA. ingat kan nak straight je jalan tadi tp ttbe kaki terhenti pas dengar ade orang tegur. nak tunjuk ego tk jadi. tk berbakat lahh pulak. HAHA.

kelas BEL tadi mcm fun je. ade sokong kawan kawan? HAHA.
and tersangatlahh malu ttbe suara aku sorang yang bersorak time nama kau keluar. HAHA.
tundukk ke meja doe. mmg tk tgk dh muke madam time tuh.
yang aku dengar orang ketawa dgr aku sorak tuh. itulahhh suara nie ttbe nak keluar.
tk boleh nak salahkan jgk kan. HAHA.
dia terpkir budak nie hyperactive agaknyer. HAHA.
apesal lah postpone presentation tuh yaaa. baruuu semangat nak buat tadi. pikir nak koir campur joget lambak sikit tadi. pulakkk dah kena postpone! HAHA.
esok buat spontan je lah yer. DOAKAN SAYE YE!

OHH MY.. I’M SPEECHLESS


ttbe teringat sorang budak nieh. HAHA. gler jiwang karat memalam bute nie kan.
bukan selalu layan feeling macam nie. tk ape kan?
aku nie bukan lah jenis yang mudahhh ber sayang sayang nie. so sorry lahh nak panggil sayang nie. HAHA.
kadang kadang pelik jgk mcm mane orang laen biase sebut sayang sayang nie dgn buah hati memasing. aku suke dgr tp nak sebut tuh,berjanggut lahh kau menunggu. susahhh doe!
setakat tulis kt blog nie no hal. bukan sebut kan? HAHA.
manusia ni memang pelik pelik kan? :)



sekian celoteh budak yang eksaited nak berholiday. :)




No comments:

Post a Comment