Tuesday, January 18, 2011

membebel... :)


lame kan tk update blog? waduhhh2! busy sgt dong. pas abes presentation,satu lagy presentation,makk aihhh! gueyh udahh fenin sama ituhhh presentation.. tp nk dpt markahhh kan kenalah sacrifice sikit. ade ngerti? hehe.
so far mcm mane semuaa? how's life? this sem mcm cpt sgt kut mase berlalu.
lecturer pulak waduhhh! kalau boleh nk cpt secepat yg mungkin. adehhh. nak tk nak kenalahh ikut jgk kan rentak diorang ajar mcm mane.
politics yang semakin lame makin menarikk.. what do you think guys?

  • executive
  • legislative
  • judiciary
bla bla blaaa... ak master yg tuh jeh sbb smlm baru buat revision psl tuh. HAHA.

pas abes presentation ari tuh,seems semua org mcm stress je kan,so hang out gie makan. makan dpt hilang stress kan? mcm mane lahhh ak tk gemok kan. adehhh.


*muke hepy kut pas hangout. stress hilangggg! tp duet makin kuranggg! HAHAA.

ade ura ura cter pasal proses diploma makin cepattt. betul ke? makin cepat ke makin lambat?
kalau makin cepat,wow! baguslahhh. boleh next degree secepat mungkin. same dgn budak matriks. betul tk? then boleh next master and phd. pastuh boleh cari cari calon nak isi borang... HAHA. melalut sudahhh...

so far blog nie lah tmpt nak merepek repek makan kerepek kan? unlimited words kut. taip lah panjang mane korang nak,dia tk kasi warning pun. ituhh yg syokk nyer blog kan? ade stuju?

pasnieh FB dah nak tutup? wooo! hebattt lah. ntah mcm mane lah nak communicate dgn kawan2 lagi. mesti susah dh kut nak gossip gossip dgn kwn lame. ituh yang kau fikir minahh? HAHA.

tetttt. tetttt.

1 message received.
"Mija,sengal lah si ____ tu . td dia tanye aku fb kau. pastuh aku bg lah name kau.pastuh dia tanye aku kau dok mane. aku sruh tanye kau sendiri. skunk dia cari gaduh dgn aku. tak ke bodoh name nyer tuh?"

HAHA. tk pepasal kawan aku jadi mangsa budak nie kan? heheyy. ade effort sendiri lah nak tahu ak kat mane bagai.. adeii laaa..

ehh! aku dok ngadap laptop nie tk sedar kut dh pukul berape. bajett ari nie cuti lah kan? HAHA. okeh guys,nanti next bebel bebel lagi okeh? ade kelas politics pas nie. see you again!

sekian celoteh pagi.. bai bai semuaa.

p/s : HAPPY BIRTHDAY ZIQAH :)

2 comments: