Monday, December 27, 2010

ENTAH PAPE.

hi! see you again! gie KL teringat2 kat blog. org tue tue kata angau kut. HAHA.
ade plak kan angau kt blog.. chehh! SEBELUM ak merepek lebih lanjut.
ayuhhhh straighttttttt ke jalan yang BENAR! :)

CHOOPPP! before tuh,aku nak ucapkan TAHNIAH sebab Malaysia dh menang!
YEAY!!!!! itu pun td aku tengok sikit kat Genting Sempah,cause aku on the way balik dari KL td.
kat Genting Sempah td sumpahh bising gler dgn sore mamat mamat yg fanatik dgn bola.
korang pun tahu mcm mne situation nya kan?
GEGAR kut r&r tuh. ak tgh khusyuk makan pun tersentak. betapa hebat gegaran skala ritcher tuh kan! HAHA. so far semangat tu lah org nak kan!
*credit untuk si penyorak tadi sampai ketuk ketuk meja. :)
lauu tak mesti aku dh melongo tgk kt depan tv kt rumah.
or maybe dh buat cheerleaders kut.
3-0 tuh. luv u laahhhh players Malaysia.

ari tuh g KL pun sebab nak bershopping.
pergi MID,IKEA,UPTOWN and so on... termsuklah wedding event nieh.

location : BANTING,Selangor.



oh don't ask me again. lali dh kut. org dok komen.
"asal makin gemok nieh? "
"senang hati sgt eh?"

aah. memang tgh senang hati pun. agak2 sebab ape ye? maybe sbb dok rumah lah kut.
lagy seminggu nak balik U tersayang dh. korang dh ready nak masuk sem baru?
eksaited kut nak msuk sem baru. nk blaja account lebih lebih lagi.
yg bikin kepale org pusing pusing dgn ituh kira kira. iye ke?
TAK KENAL MAKA TAK CINTA kan? so selagy aku tk blaja subjek tuh lagi.
yg boleh aku imagine sekarang subjek tuh senang. am I right?
(bajet azam baru jeh budak nie kan?) HAHA.

okeh,planning aku before nie yg nak beli beli tuh segala. nampaknya ade yang dapat ade yg tk.
kasut kena cari kt Kuantan jgk sbb kt sane sesak kut.
tk selesa nak pilih pilih. so nanti aku ajak laa sesape an teman nk gie shopping.
Oh ya. sebut psl kawan ni kan. kawan aku sorang nie.
betul ke dia nieh? tk de angin ribut apatah lagi.
ttbe je buat berite gempakkk... tk nak mention name kat sini. HEHE.
kalau lah dia bace blog nieh. aku mmg tgh tk puas hati nieh dgn dia.
Amboi amboi! lagi advanced dari aku ya! HAHA. sikit pun tk cerite kt aku.
senyap senyap je yer. HAHA. BESOK BESOK aku korek rahsia tuh dari kau,wahai best friend tersayang! aku terkejut besar kut dgr berite tuh. lau kau ckp aku terpengsan.
memang dah boleh pengsan pun. HAHA.
aku nak korek rahsia kau lagi budak sampai dapat! this week tak kire aku nak pujuk kau balik suruh cerite kat aku semuaa. HAHA. kejam kut bunyi nye. hee..

okeh,before its too late. wanna wish HAPPY BIRTHDAY to my ex-classmate,HAFEEZ.
apesal laa lambat sgt kau lahir pis oii!! HAHA. orang nak abes tahun dh kau baru nak 18. HAHA. ayat aku macam kejam an? hahaha.

  • mudah mudahan murah rezeki.
  • hope success always.
  • maintain cool beb.

sekian celoteh setelah lame tk membebel panjang.

No comments:

Post a Comment