Friday, December 17, 2010

TENGOK2 JENGUK2!


how about this new background?
seems crowdy?
ohh. looks like kindergarten right.
i like it! HAHA.
dolu dolu terpikatt dh dgn background nie but blur nk edit mcm mne.
NAHHH!!! skunk dh boleh punn!
congrats to me! *wink wink sikit.

upload pics nak?!
korang tak jawab pun aku dh upload kat sini dah.
lagi mau tanye kan? HAHA.


see! adek beradek yg mmg giler posing an! :)
*credit utk jejaka di belakang. khusyuk wa tawadduk dgn handphone nyer. HAHA.


buat aksi manja manjaan. HAHA. ayat bm yg tunggang langgang! :)


let me tell you this story. nie telaga mahsuri. if i'm not mistake. org kate kalau kter minum air telaga nie,cepat dpt jodoh. what do you think? aku lupe nk amek air nie satu bekas. buat ape? korang sendiri tauuu. HAHA.


*Langkawi cable car
sumpahh sejuk gler ats nie. dh melayang2 dh aku. sdg kan aku yg berat nieh pun dh melayang. korang? urm. can't imagine. LK ari tuh tak pass. HAHA.

*jangan komenn kenape aku dh gemuk! ini dolu dolu. HAHA.
dulu lain sekarang lain. ade keee mcm tuh? hehe.

ehh dekno Afiq!
yourr voice an. no comment! HAHA.
kau tau ape cousin aku comment.
dia kata suara kau mcm k****.
aku tak ckp ape2. dia yg ckp. HAHA.
so far bolehh laa suara kauu.
nak masuk malaysian idol tuh pass arr.
nak masuk american idol.
pikir banyak kali laa. HAHA.
tak pasal2 aku pun terhafal lagu yg kau anta tuh.
HAHA.
*credit laa utk effort kau psl nk tnjuk kat aku kau main gitar an. HAHA.

sekian celoteh yg makin lame makin panjang nakk taip. baik ak stop an :)
assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment