Friday, December 10, 2010

aku tahu semua gembiraa ari nie.
congrats sape yg dpt DL.
aku tak de rezeki this sem.
next sem insyaallah. :)
dpt 3pointer lebih ni pun dh boleh la kan.hihi.
buat kawan2 aku yg dpt medium.
jgn sedih2 kawan. kiter cube lagi next sem ya.
aku tau korg boleh buat nye.
aku pun same.
and now.
need tutor for account.
sgt cuak biler fkir xde basic account.
next sem dh de account.
mcm mne lah er.
hope okeh lah kan.
heheyy anis,hebat lah kau!
dari mechy ke account.
then account dpt A!
congrats! skali dpt DL kan?
congrats agaiin!!
HAHA.
yeay! hope kali nie menjadi nye plan.
nak gerak g kmns.
pape2 aku roger yaa nanti.
lamee nyer tak jmpe korg korg korg.
HAHA.

bila hati dah warne warni.
tak tertaip dh tangan nie nk update blog.
HAHA.
hebatt. dri pukul 7 pagi tadi sampai skunk.
tangan aku non stop typing.
so,dgn penuh bunge2 riang.
dah boleh makan sesuke hati.
tanpa rase resah gelisah.HAHA.
tido pun dh boleh lena skunk.
boleh mimpi yang indah2 dah!
dah boleh teruskann usaha nak kurus! HAHA.
boleh mesej dan calling seperti biasa.
boleh berfacebooking.
sebelum merepek lebih byk.
chaw lu yer!

okeh. sekian celoteh utk hari nie.
assalamualaikum. :)




No comments:

Post a Comment