Friday, July 23, 2010

thanks a lot beb!!!

finally aku blk jgk this week.haha.ptut nyer ak xblk this week tp sbb kan hal ptptn tuh so aku pown blk lah..haha. sronok2.balik umah nie heaven tauu..makan free..ituh yg penting.dok u kena makan sendiri,lau xder duet xyah makan lah jawab nyer.haha..so,dok umah 3 ary nie aku melantak jer lahh..haha.free baii..haha..makan laha pe yg aku nak..lala..

23/07/10
location : pizza..

sbnr nyer aku pown xplan nk kuar ary nie..cume uar2 kan ajer,hak3..dpt msg syafa kul 12 lebeyh td then trus decide kuar trus..lala..trus kluar pas zohor td...

act aku xder byk idea skunk..cume gmbr jer yer..haha...


see!! pizza amek yg large nyer.hak3.padahal due org jer kut.haha...
time nie gune self-timer kt fon aku.haha...kali nie berjaya baii..menjadi self-timer kitowunk.haha..
*note utk eiya...

makan utk due org!! oke lah an..x byk pown an tp pas abes makan td masing2 cam dh xley jalan sbb kekenyangan..haha...

menikmati mushroom soup.whoa...xsilap aku baru baper ary lps aku makan pizza ngn geng2 kt uitm.haha...ary nie makan pizza agy..gler gemowk aku lau mcm nie sllu.haha...

haha...sempat agy pose time makan... :)
*credit utk syafa.. :

muke cam kena paksa abeskan pizza yg besar tuh.haha...

muke hepy masing2.haha... :)

amacam??nie lah hasil pas sejam lebih dok kt pizza tuh.haha..org laen dh bngun duduk dah..kitowunk still agy abeskan makanan nie smbil mulut x henti2 criter..hahaha...

garlic xlarat dh nak abeskan..ngn lasagna sekali.haha...pizza tggl satu jer kt situ..haha..siyes perut dh penuh.haha...

part nie lah yg klimaks nyer an.haha
thanks to sya sbb kau belanje semua nie..haha..
lau aku tau..aku order byk agy.hahaha..ngek tul lah aku nie.hahahhaa...

thanks tau sya... syg kau lah dear!!!!

nice present from you for my birthday...thanks a lot beb!!!!

No comments:

Post a Comment