Saturday, June 19, 2010

dulu...sekarang...dan akan datang...

mase dulu2 zaman sekolah first2 skali aku tau FRIENDSTER. time tuh heboh psl friendster di mne2.aku pown addicted jugak ngn firendster dlu,smpai suruh ieza watkan friendster utk aku.

bla bla bla...masa berlalu..

org dok sebut2 psl MYSPACE lak..time tuh lagy kecoh. even smpai nak jemput reunion pown through myspace. punyerlah IT kan masing2. haha.

bla bla bla..pertengahan zaman canggih...

aku try2 masuk TAGGED . sumpah xbest weyh tagged tuh. akak aku ckp kat tagged kalau nak berpoya2(abaikan part ejaan) boleylah.haha.
tp kan,oleh sbb aku ske cube2 so,aku dftr lah bnde alah tuh.
kat tagged aku maen approve jer seme yg nak jadi kwn aku.haha.
lantaklah pakcik ke sape ke..kalau kat facebook aku pilih lu,lau pakcik dgn serta merta aku ignore...aku anti skit nk kawan2 ngn pakcik nie. sorry yer pakcik2 yg dh saye remove dri kawan.

bla bla bla....

dgr2 cter psl FLIXSTER . aku pown tak tau ape bende tuh,maen dftr jer. tp best gak an. haha. tgk2 video kt situ,tgk2 movie. aihh..tul ker aku nyer info nie.haha.

bla bla bla...zaman dah makin canggih

okey,time nie yg popular FACEBOOK lah plak. aku pd asalnyer buat facebook suke2 jer. langsung tak berminat. tp skunk lau xbukak sehari benda alah tuh smpai termimpi2 weyh.haha.
hebat penangan facebook kan.haha.
nak kahwin pown jemput kat facebook dh..power gler arr penangan facebook nie..haha

bla bla bla..

desas desus dgn SKYPE siyes aku tak tau ape function bnde alah nie.haha. mcm best jer dgr tp ntahlah.haha.

bla bla bla...

orang dok cakap2 pasal BLOG. mcm ni lah.yg sedang aku update nie haa..
aku x expert lagy blog nie. mls lah nak expert sgt,nty abes seme aku nak tuka. aku nie pantang tau something,mesty nak tau lebih.haha
so,ni lah hasilnyer...blog yang tak chantek.tp aku suke.haha.

bla bla bla...

dyeowunk wat FORMSPRING so aku pown ikut dyeowunk wat bnde alah tuh sbb nampk best tnye2 soalan ngarut2 an.haha.

bla bla lagy...

kecoh2 jap pasal MYFRIENDS2U ..urm,mcm maybank2u kan bunyi nyer?haha.so,aku pown dftr gak kt situ sbb dyeowunk ajak2 masuk sane lak..haha. siyes same mcm facebook. ala2 copy paste lah cume myfriends2u tuh kater nyer malaysian nyer product. ntahlah. aku masuk jer. :)

bla bla bla...penat dh bla an..haha

pasal kekejaman zionis israel,org dok boikot facebook. so,muncul MILLETFACEBOOK (aih,betul ke aku eja nie?sorrylah lau slh eja)..btw aku pown xtau lah nak skong tak facebook tp kan,dh sebati facebook ngn jiwa,so ssh skit nk beralih arah.hu3

tapi bagi aku yang jelas senang untuk chat2 nie,nak communicate ngn org nie an..
YAHOO MESSENGER.. sebab nyer,even tenet k.o macam siput sekalipown ym tetap ley go..
so,aku syg same ym.haha. biarlah ym berbicara..haha.(copy tajuk novel)

aku ader tertinggal ape2 lagy ker?haha..byk lagy an bnde2 alah tuh nak lekakan kiter.hak3.
tp setakat nie tuh jer yg aku join. lala.

so,byk2 nie ape yg korang pilih???mane satu yang best?

agak2 akan dtg nnty ape yg bakal muncul?haha...
mesty lagy byk an... :)




No comments:

Post a Comment