Saturday, May 22, 2010

123....

urm..bru sehari kowt aku xon fb..aku tgk notification nyer belambak..okey..ak bru ingt nk cuti dri fb seminggu,but xboleh..tgn nie gtl2 jugak nk bukak.ak akan buat pasnie..mls on fb,aku nak berblogging jer..okey tak?okey lah kan..coz biler aku bukak fb kan wat kan aku teringt kat kwn2 aku.sedey lah beb makin rmai yg dh tgglkan aku..waa..ottoke?lau aku dh g mtrik skunk nie mesty sronok kan,btw xperlah..jodoh dh dengan dungun kut.close..
akk aku der suggest satu losyen nie,utk kuruskan badan.HAHA..bantai aku gelak kuat2 mase aku tgk akak aku gune losyen tuh.siyes ley buat kurus?mmg lawak...kalau dh dok makan jer then sapu losyen tuh,xder gune jugak..HAHA..but tergerak jugak aku nak pakai bnde alah tuh memandangkan aku skunk dh makin bertmbah gemuk.okey..nanty2 lahh yer.haha..mcm iyer2 jer ley buat kurus,tp kalau betul bagus jugak an.aku kena kuruskan b4 masuk u nie.still ader 1 bulan an. so,aku akan cube.hak3.skunk aku dh x burung hantu mood..tdo pown dh agk awal dri biasa,urm..okey,ttbe teringat kelawar,haha..si hafidzuddin,ko dh nak chaw ary sok an?best of luck yer protege ku.haha..
dh lame aku xkluar rumah,ntah..mood nak keluar rumah tuh xder.aku rse seronok dok rumah. xdiganggu,sronok nak wat ape2,sronok makan.sronok tgk tv.oke.patutlah aku makin gemuk skunk,sbb xexercise an.haha.nope lah..aku exercise jugak but xsllu.oke lah kut.
aku ary tuh hampir2 nak mrh dh dgn akak aku,sbb aku wat novel gune laptop dye then biler aku bukak tgk novel tuh kat recycle bin dh. time tuh aku dh mengamuk abes.yerlah,novel tuh dh beratus2 muke surat tau,penat2 aku taip..takkan nak delete mcm tuh jer without my permission.fuhh!!biler bukak hard disc novel aku still ader kat situ.wow..bercahaya balik muke aku.nasib baik tak hilang.lau x aku kena wat cerite baru.nak start satu2 cerite dh lah kena ader feel.ssh jgk an nak jadi novelis.btw nanty aku nak wat novel tuh as part time job.okey tak?okeylah kan.lau laku,dapat income kat kiter.lau x,reda je lah kan.tgk lah nanty mcm mne.ops..aku dh ngantuk nie wlaupun bru pukul 11 lebih.okey,chaw lu.

No comments:

Post a Comment